lördag 5 mars 2011

Vänersborg

Gick till Teatergränd. Satt där vid baren beställde dricka. Tittade runt om och på folk. Va många och flera dök upp. Jag satt där 1 1/2 timme sen reste jag på mig och åkte hem. Stötte på en som va negativ. Men det struntade jag i. Jag är inte Vänersborgare från början utan från Göteborgs hållet. Jag är inte den ende som sagt det, Vänersborgarna släpper inte in vem som helst. Då stryker jag inte streck över alla. Ngr få har jag mött positiva och glada, få säga att lilla samhället Brålanda är så mkt lättare och staden Trollhättan öppna glada människor. Men som sagt alla är inte ett stort Minus. Ja så kommer de några som säger att jag får bjuda på mig själv, är inte osocial av mig, har lätt för och vara social. Har bott här i 3 1/2 år ca .. Vacker stad nära till allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar