måndag 26 maj 2014

Anfall tillbaka

Menieres !!!! Börjat komma tillbaka sakta men säkert. Lulliga dagar, för 3 veckor hade jag anfall under nattetid utan kräk. Hela 7 timmar. Nu i onsdags jobbade kvällen kände tryck i öronen kraftig tinnitus, hörde dålig. Innan jag slutade för kvällen så kände jag yrsel komma, men klarade mig hem och ut med hunden. Lade mig nån timme senare och hoppades att inte bryta ut helt . Men ack det slapp jag inte skytteltrafik till toan hela natten slutade nästa dag kl.13.00 16 timmars anfall, denna gång världens magknip. Tarmarna rörde på sig åhååå .. Denna gång har det tagit bra tid och komma tillbaka magen är inte med riktig. Ringde Näl i morse för få rådgivning ifall öka på medicineringen lovade ringa tillbaka men nu är klockan tio i sex på kvällen så jag undrar om nån ringer. Förhoppningsvis imorgon. Imorgon arbetsdag kväll. Trött jaaaaa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar