fredag 1 november 2013

Anfall

I September månad hade 3 rejäla anfall på 14 dgr. Hamnade därefter i en svacka av sån trötthet jag kunde sova hur mkt som helst och hur länge som helst. En dag sov jag inget nästa dag sov jag. Så här höll det på i en månad. Så ni kan tänka er att jag gick omkring som en Zombie, jobbade och gjorde mina plikter ändå. Jag ringde öron näsa hals för att för nya mediciner, samt fråga om att öka på medicinen eftersom senaste var så jobbigt. Är ju provkanin än så länge. Ja fick öka dosen på ytterligare 3 piller så 6 piller om dagen plus allt annat som jag måste ta för hälsan skull. Piller knaprare jag blitt. Men nu så mkt bättre sover bättre, hade en lätt anfall i onsdags yr inget illa mående alls. Kunde vara ute men i lugna takter, tur då jag va ledig från jobb. Men så mkt bättre än förr. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar